dilluns, de març 28, 2011

L'ALTRA CIUTAT


Començavem el divendres amb reunions i qüestions programàtiques, el dissabte continuàvem parlant, escoltant i explicant als xativins i xativines que viuen en el barri obrer de l'Hort de Mora els nostres propòsits i les seues preocupacions. En fí, escoltant-nos tots i totes, perquè aquesta és la nostra batalla, és a dir la batalla per la dialèctica de les propostes i les solucions, sols d'aquesta manera podrem fer renèixer un nou pacte per posar en el centre del debat polític els problemes reals de la nostra gent. He de confessar que vaig sentir que l'altra ciutat és mou i ho pot fer amb molta força.

A migida junt a Vicent Mahiques, candidat d'EU a Barxeta, marxàvem cap a València, hi havia convocat Consell Nacional i presentació dels candidats/tes a les diferents alcaldies del País Valencià. El missatge va quedar ben clar; Treball i honestitat. D'aquell moment, en les mateixes portes de les Torres de Quart de València, em quede amb el gest i el pensament que vaig tenir amb el meu amic Ivan Martínez, company de facultat i també candidat a l'alcaldia a la ciutat d'Alzira. Per la vesprada, ho confesse! vaig acudir a la manifestació contra la corrupció al País Valencià convocada i també denunciada pel PP, ho vaig fer amb Àlex i Vicent. En acabar la manifestació tren, cotxe i acte a polític a Polinyà.

Pel que fa la diumenge, repartida de butlletins pels carrers de la ciutat i converses amb veïns i companys.

Declaracions referents a la inauguració de la Ciutat de l'Esport, a la cadena SER. 25.03.2011

Ir a descargar

1 comentari:

Roser Caño Valls ha dit...

Ahir al TN de la Sexta van dedicar una notícia a parlar de les barbaritats que diu el senyor Rus, gràcies al teu blog ja sabia una mica qui és aquest senyor. Ara ja és evident que us cal un canvi.