dijous, de juliol 23, 2009

FIRA D'AGOST DE XÀTIVA 2009

La Fira és moment de retrobament amb amics, coneguts i desconeguts. Malauradament aquesta ha estat desvirtuada envers les seues arrels centenàries, i ha passat a ser un conglomerat d'actuacions amb un cert aire canyí, conseqüència del gust personal de l'alcalde Rus.
Seguidament us adjunte un reclam que no és del meu gust, però representa la realitat de la nostra Fira. A Xàtiva inaugurarem el dia 15 d'agost la festa amb el Duo Dinámico i la clourem el dia 20 d'agost amb Bertín Osborne, tot i que som la ciutat de Raimon, Feliu Ventura, Pep Botifarra...Serà per què Rus no contracta als que no pensen com ell ?

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Posar a Feliu Ventura a l'altura de Raimon no em queda clar del tot, però en el que sí estic d'acord és el que dius de la Xàtiva canyí i la fira dissenyada al gust de l'alcalde. I al Fary no el porta perquè s'ha mort. Parlant de coses lamentables, encara està Vila al càrrec de la programació?

c. ha dit...

Aix! Jo enguany no hi aniré (treballe). Malgrat tot (com tantes altres coses), sempre m'agrada anar-hi, encara que siga la primera nit, o l'última, a escolar les albaes.

Besets!

ALFONSITO ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Koltsov ha dit...

Per a plorar... Tio, em dona vergonya convidar a amics a la fira. "i quí va?"
"El D.I.U. Dinamico i Bertin Soborne"
"Jajajajajaajajajajajajajajajajajajajajajaajajajajajaja"
I així s'acava la conversa.